Διαδικασία Έκδοσης Ψηφιακής Υπογραφής

“Ενημερώνουμε τα μέλη μας ότι την Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2020 από 09:00 έως 16:00 θα πραγματοποιηθεί από αρμόδιους υπαλλήλους της Διεύθυνσης Πληροφορικής  του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών η τρίτη κατά σειρά διαδικασία έκδοσης ψηφιακής υπογραφής (εγκατάσταση,  ενεργοποίηση και παραλαβή ψηφιακών πιστοποιητικών), η οποία είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την ηλεκτρονική κατάθεση δικογράφων.

Όσοι συνάδελφοι επιθυμούν να λάβουν ψηφιακή υπογραφή πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή μέσω του portal.olomeleia.gr ακολουθώντας ΟΛΟΚΛΗΡΗ την διαδικασία που περιγράφεται στον πρακτικό οδηγό (επισυνάπτεται) που θα βρείτε συνημμένο στην παρούσα ακολουθώντας ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΒΗΜΑΤΑ.

(ΠΡΟΣΟΧΗ μη μεταβείτε στα ΚΕΠ μετά την υποβολή της αίτησης)

Η έκδοση και παραλαβή της ψηφιακής υπογραφής θα γίνει στα γραφεία Συλλόγου στις 24 Φεβρουαρίου 2020 και την ώρα του ραντεβού σας αποκλειστικά με τη φυσική παρουσία σας. Να έχετε μαζί σας αστυνομική ταυτότητα και ένα φωτοαντίγραφο αυτής και τους κωδικούς σας πρόσβασης στο TAXIS .

Το κόστος για την απόκτηση της ψηφιακής υπογραφής ανέρχεται στο ποσό των 22,00 € + ΦΠΑ 5,28 € (27,28 € σύνολο) το οποίο πρέπει να προεξοφληθεί με την υποβολή της δήλωσης συμμετοχής μέσα από τη διαδικασία του portal όπως γίνεται και στην περίπτωση της έκδοσης γραμματίων προείσπραξης δικηγορικής αμοιβής.

Την ίδια ημέρα θα ολοκληρωθεί και η διαδικασία των συναδέλφων που δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν τη διαδικασία την προηγούμενη φορά.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση και πληροφορία επικοινωνήστε με τον υπεύθυνο για τις ψηφιακές υπογραφές Νίκο Ανέστη στο 6974714363.”

Για να κατεβάσετε τον Πρακτικό Οδηγό πατήστε εδώ

Share This Post

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie και την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.