“Κατόπιν των τρεχουσών εξελίξεων με την επερχόμενη διακοπή της παροχής της υπηρεσίας FreePos από τη Viva, ενημερώνουμε τα μέλη μας πως έχουμε επιτύχει κατ’ αρχήν συμφωνία με την τράπεζα Πειραιώς για την παροχή της υπηρεσίας Virtual POS, εντός των πλαισίων της συνημμένης επιστολής του ΔΣΧ, ήτοι:

Καθολική εφαρμογή μηδενικής μηνιαίας χρέωσης διαχειριστικού κόστους, χωρίς χρονικό περιορισμό ή ημερομηνία λήξης της παροχής,

  • Τη χαμηλότερη δυνατή προμήθεια ανά συναλλαγή.
  • Κανένα χρηματοοικονομικό περιορισμό (τζίρου ή καθαρών κερδών) στη δυνατότητα σύναψης σύμβασης με την υπηρεσία Virtual POS.
  • Ελευθερία επιλογής στα μέλη μας να επιστρέψουν εάν θέλουν τα τερματικά POS που έχουν προμηθευτεί από την τράπεζά σας ώστε να συμβληθούν στην εφαρμογή Virtual POS

Οι προδιαγραφές που αναφέρονται στην απαντητική επιστολή της τράπεζας αποτελούν τις βέλτιστες, χωρίς να αποτελούν τις μόνες συμβατές οπότε και δε συντρέχει λόγος ανησυχίας ή υποχρέωση για απόκτηση συσκευής αντίστοιχων προδιαγραφών.

Οι λεπτομέρειες της διαδικασίας απόκτησης της πρόσβασης στην υπηρεσία Virtual POS, καθώς και της επιστροφής του τερματικού POS για όσους το έχουν προμηθευτεί και την επιθυμούν, σύμφωνα με διαβεβαιώσεις της τράπεζας Πειραιώς θα είναι διαθέσιμες έως την Παρασκευή 6 Μαρτίου 2020.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση και πληροφορία σχετικά επικοινωνήστε με το Νίκο Ανέστη στο 6974714363.”

Επισυνάπτονται:

το αίτημα του Δικηγορικού Συλλόγου Χαλκίδας προς την Τράπεζα Πειραιώς και η απάντηση της Τράπεζας.

Αίτημα προς Τράπεζα
Αίτημα προς Τράπεζα
Απάντηση Τράπεζας
Απάντηση Τράπεζας